tjugoförsta september

Har tagit en paus från allt pluggande nu men måste snart sätta igång igen! Har naturkunskapsprov imorgon och det är inte helt lätt men jag hoppas att det ska gå bra ändå, det tror jag. I helgen har det varit kalasande igen och jag hat blivit firad av släkten hemma hos mamma, fick massor av bra presenter så som pengar, presentkort, kläder och lite sådär! Tack! Har även hunnit mysa hos Marcus och röstat till riksdagen. Kollar just nu runt lite på internet till projekt arbetet. Kommer antagligen, eller ja, nästan helt säkert faktiskt att tillverka smycken och sälja tillsammans med Mikaela och det ska faktiskt bli riktigt roligt så, håll utkik! Medan jag kommer ihåg så måste jag tacka Ninni för den fina designen med!

Ska väl sätta igång med pluggande en stund igen men det är ju så himla tråkigt.. Har varit och jobbat idag också, vi firade min födelsedag med tårta och paket, det är sånt jag gör på mitt jobb, haha. Längtar efter min pojke gör jag också och jag hoppas på att få pussa på honom snarast! Hihi.


Kommentarer
Postat av: Kusin Elin

Hoppas du haft en bra födelsedag och blivit ordentligt firad! Synd att jag inte kunde komma men hoppas mitt sms gick fram:)



Kramar!

2010-09-25 @ 11:53:35
URL: http://lifebyelink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0