this is me right now

Har haft ett riktigt mysigt dygn med mina favoritbrudar! Igår morse åkte jag, Emmelie, Hanna och Amanda in till stan och shoppade lite smått och gott! Kvällen och natten spenderade vi sen hos Amanda. Vi hade det supermysigt med grönsaker, chips och dipp. Till det kollade vi på en skräckfilm och pratade en massa skit! Natten tillbringade  vi fyra i en säng med varsitt täcke, varm? JAAA. Ni är bääst tjejer!

Jag och Amanda var inne i stan även i onsdags då jag skulle klippa mig och hon var med som sällskap och smakråd. JAG ÄR SÅ NÖJD! Känner mig som en helt ny människa, haha. En page med kortare klippt i nacken, känns riktigt bra! Skönt med lite förändring då mitt hår bara var en stor risbuske innan, slitet till tusen!

       
´
Nu ligger jag och småkollar på idol eftersnack, smsar med min saknade pojkvän och funderar på att sova om en liten stund.

Kommentarer
Postat av: juliahast

Du blev jättefint i håret verkligen :) Ville bara säga det! Kram

2010-11-12 @ 16:26:48
URL: http://jhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0