andra november

Redan november och det är höstlov, kallt och grått ute.. Men snart åker vi! Ska bli SÅ skönt!!! Få komma iväg till värmen och bara ha det bra! I fredags firade jag, Emelie och Jessica höstlovet med utgång på Strömpis där det var halloween-tema. Hade en riktigt riktigt rolig kväll som resulterade i en trött och seg lördag haha. Dansade och sjöng glatt hela kvällen tills älskling snällt var chaffis och kom och hämtade oss ♥ Resten av helgen spenderade jag bara med Marcus! Har några bilder sen i fredags, ASFULA men jag bjuder på det hih. PUSS O KRAM

Emelie var FBI, Jessica tjuv och jag något djävulsliknande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0