tolfte maj

Sitter hemma hos Marcus medan han är iväg och repar, sen tillbringar jag resten av kvällen och natten här så det blir mysigt! I helgen har jag i stort sett bara dansat, i lördags hade vi en liten uppvisning på trollmarken i laxå och på söndagen hade vi avslutningshow heeeeela dagen i hallsberg! Var hur roligt som helst och gick riktigt bra. Uppvisningen i laxå däremt var ingen större hit tyvärr eftersom vi dansade ute och det regnade och var kallt plus att cdspelaren kommunen fixade hackade hela tiden.. Fast dansmässigt gick det bra :) Showen på söndagen var däremot en av dom bästa på väldigt länge! Kan nog faktiskt säga att det är den bästa showen jag varit med på sen jag började dansa, och det är ju ett antal år sen haha.. Allt var perfekt! Ska lägga upp lite bilder när jag kommer hem här ifrån. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0