sextonde maj

25 dagar kvar tills sommarlov och då är helger och sånt inräknat! Så skönt! Fast vi har det riktigt kul i skolan faktiskt. På torsdag har vi förskolans dag så planerar mest inför det, mickiiispickiiiiis och jag kommer vara så söta! Hihi. Har varit riktigt skönt med långledigt nu. Sov hos maggis onsdags till torsdags, myspys! :* Träffade Ellen och Dennis en stund på torsdagseftermiddagen och på kvällen åkte jag, Ellen, Emma och Ida till dansstudion för att träna styrka och kondition! Galet kul och GALET jobbigt! Ingen inne i den salen var speciellt fräscha faktiskt haha. Sen är Erika en jättebra tränare som peppar riktigt mycket och har braaaa musik!

Igår och idag var jag med älskling igen! Tog det mest lugnt och mös. Satt ute på altanen och pratade om allt och inget i flera timmar. Gillar't! Idag skjutsade han mig till dansstudion när det var dags för träning med Tony Irving, gick bra och var roligt men svårt! Nu tänkte jag lägga in lite bilder sen trollmarken och showen, är inte så bra kvalitet men det får duga!







  













Det blev visst en hel del bilder! Jag älskar att dansa! ♥
PUSS


Kommentarer
Postat av: mikaela

förskolansdag kommer bli greeeeeeat! så söta så :D och du är så jävla grym på att dansa så inte konstig att du älskar det! hih :)

2010-05-16 @ 19:14:45
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: felicia

ja det är klart att det var okej! :) jag skickar de andra bilderna på msn sen! :) <3

2010-05-16 @ 22:18:32
URL: http://feliciasoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0