trettonde mars

Jag älskar vårvädret! Vill ha sommar nu :) Men, den som väntar på något gott.. Min helg har än så länge varit jättebra och rolig! Igår var jag hos Amanda och firade henne eftersom hon fyller år på måndag. Träffade Emmelie ett tag innan och sedan vandrade vi vidare till födelsedagsbarnet. Var en mycket trevlig kväll fylld med det mesta! Massor av härligt folk, många som jag inte träffat på länge :) Tack för igår Mandis! ♥

Idag har jag varit och tränat :) Vi var fyra par som hade lektion med tobbe från let's dance idag igen och jag måste säga att det gick SÅ bra! Skönt! Fick mycket beröm av både lena och tobbe efteråt och det kan jag lova att jag tog åt mig massor utav, kul! När jag kom hem tog jag en skön dusch och sen har jag suttit i soffan och lyssnat på john mayer, läst nyaste vecko revyn och druckit en kopp te. Mysigt!

Snart ska vi äta och kolla på melodifestivalen, bara ta det lugnt. Imorgon är det dags för dubbelträning och sen har vi ju ledigt måndag tisdag! Då ska jag mysa med Marcus :) ♥ Förhoppningsvis åker jag dit redan imorgon! Puss! Happyface! ♥

          igår kväll!
          

Kommentarer
Postat av: mikaela

låter greeeeeeeeeeat! :D men jag saknar dig!

2010-03-14 @ 09:41:15
URL: http://m

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0