tjugonde mars

Helg! Dock så hade vi öppet hus idag på skolan så var tvungen att vara där mellan 10-13 ungefär. Kändes ganska värdelöst då vi inte gjorde någonting. Mikaela och jag åkte på att ta på oss reflexvästar och gå runt ute och dela ut program med tider och så som gällde under dagen. Vi delade inte ut en enda lapp, inte ens en. Fanns inget folk och ingen ville ha, haha. Hemma har jag inte gjort så mycket, tåget jag skulle ta från skolan var försenat och jag hade redan väntat i 40 minuter så jag var väl inte sådär jätteglad.. Gick ut och gick en stund, sen hälsade jag på hos farmor och farfar! Väl hemma pluggade jag matte.. roligt..matte b, ingenting är som i a-kursen. Får tänka på hur skönt det kommer vara sen i trean när jag slipper matten och resten av klassen ska läsa det! Hihi.

Igår efter praktiken åkte jag hem till Alexandra och klippte mig också, blev jättenöjd! :) Imorgon ska jag vara med min älskling som jag saknar! Sen träning på kvällen, som alla andra söndagar :) Får sovsällskap också, mysigt.. ♥


Kommentarer
Postat av: mikaela

haha vi var ju så snygga :D fast det gick inte bra att dela ut lappar ;o men alltid bäst med dig! :)

2010-03-22 @ 15:49:32
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0