sjuttonde mars

Har varit skönt med långledigt, har varit med min pojkvän! Nu är det praktik igen. Dock inte så långt kvar till påsklov. Imorse var jag i skolan och gjorde sista delen av spanska nationella, hörövning och det var svårt! Som tur var så var det inte bara jag som kände mig helt lost utan även resten av spanskagruppen, men jag tror ändå det gick rätt bra, känns så såhär i efterhand :) Resten av dagen var jag på praktiken, var bra där med. När jag slutade gick jag hem och åt, sedan gick jag och solade samt var och tränade, SKÖNT! Nu efter träningen har jag bara duschat, ätit och tagit det lugnt. Tänkte sova snart! PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: mikaela

det gick säkert toppenbra för dig sötan! :) <3

2010-03-18 @ 17:56:06
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0