sjätte mars

Tjohoo, råkade förstöra hela bloggen på något märkligt vis så fick sätta mig och försöka göra om lite. Inte det lättaste men det får duga såhär. :) Praktikveckan har varit toppen! Jag trivs så bra :) Idag har jag varit inne på marieberg och shoppat med pappa och lillebror, även mamma, Daneil och lillsis var där, trevligt! Fick med mig en hel del hem och känner mig riktigt nöjd! Ikväll har jag bara tagit det lugnt, kollat lite melodifestivalen och sådär. Imorgon ska vi fira kusin Emelie som är hemma från Mallorca, ska få träffa lilla Emmy också! På kvällen så ska jag ÄNTLIGEN träffa Marcus. Längtar ihjäl mig och känner mig som världens barnrumpa när jag får en stor klump i magen och nästintill börjar gråta för att jag saknar honom så och vet att det inte passar förrän imorgon kväll.. Men det är bara för att jag älskar dig så mycket.. Vill vara med dig nu. Tänker på dig älskling. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0