elfte mars

Redan fredag imorgon! Och som ett stort plus så har vi långhelg, är lediga på måndag och tisdag också. Veckan har varit mycket bra :) Gått snabbt och varit roligt! Igår var jag i skolan och gjorde natinellt prov i spanska - läsförståelse och uppsatsskrivning. Det kändes faktiskt väldigt bra så hoppas magkänslorna stämmer.. Igår på eftermiddagen kom Marcus hit och mös. Svullade som vanligt i oss godis och innan det pizza/kebabtallrik, haha! Det blir tomt i sängen inatt, inte alls lika mysigt!

Idag har jag tränat och lite sådär, gick helt okej. Annars har jag inte gjort så mycket mer ikväll. Snart ska jag faktiskt sova, tröttis. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0