tjugosjunde juni

Veckan som varit har jag mest spenderat i en solstol, jobbat har jag gjort också. I torsdags kom kära pojkvännen och gosade. På fredagen åt vi midsommarlunch och god jordgubbstårta med familjen här i laxå! Åkte sedan till familjen i kumla och åt ännu en god tårta och hade det trevligt! På kvällen cyklade jag och marcus till hällabrottet till adam där midsommarafton spenderades. En riktigt trevlig och rolig kväll med kubb, grillat och sådär! Blev en lyckad midsommar! I lördags sov vi länge och sen solade vi och tog det lugnt innan jag åkte hem, kvällen tillbringades hos josse! Idag har jag solat och varit barnvakt, nu ska det grillas!

midsommarafton


För precis ett år sedan så skrevs nedastående i min blogg.. Det var en supermysig dag som jag kommer ihåg SÅ väl. Kubb, film och en en hel del pussar.





puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

ojdåå, ser jag den nya goströjan där? :D

2010-06-27 @ 20:06:43
URL: http://amandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0