sextonde juni

Härliga sommarlov! Mitt lov har börjat hur bra som helst. Marcus student, kusin Fridas 25-års firande, umgåts med Kusin Petter och Sandra plus mormor, haft en kväll/natt med tjejerna och lyssnat på Embrace Elijah vid Kumlasjön i kvällssolen! Hannis, Amanda, Emmelie och jag åkte till Örebro i måndags och shoppade, åt gott och gick på bio! Vi var på Sex and the city 2 och den var helt underbar tyckte vi allihop! Verkligen värd att se och jag vill se den snart igen haha. Idag åkte mamma och jag till Kumla för att lyssna på när Marcus band spelade, dom var jättebra och vi hade trevligt sällskap av Annelie och Agneta, en riktigt bra kväll! Annars njuter jag av solen som steker riktigt bra och det gillas starkt! Life is good :*

        

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken rolig min Märtha gör =) riktig linslus!

2010-06-17 @ 22:25:31
URL: http://fridakallgren.blogspot.com
Postat av: Andrea

sv: jo tack det har vi =) ni med verkar det som :D

2010-06-17 @ 22:47:43
URL: http://andreaschirmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0