nionde juni

Älskling är äntligen hemma från sjukhuset efter ett par dagar där så nu kan jag sova gott om nätterna igen :) hihi, snutten, skönt att du mår bra nu! Jag var i alla fall där och gjorde honom lite sällskap och det var en lättnad att få träffa honom då.. Nu är hur som helst allt bra igen! Men jag har verkligen insett vilken underbar pojkvän Marcus är och hur himla mycket jag älskar honom.. :) ♥

Imorgon är det skolavslutning och sommarlov!! Så himla skönt :) Känns dock inte riktigt som att det är sommarlov redan imorgon med tanke på att vi hade redovisningar i klassen idag, det gick i alla fall mycket bra, mvg på redovisningen plus mvg i slutbetyg! Gjorde ju också matte b nationella förra fredagen i fyra timmar. Var galet nervös men det gick faktiskt mycket bra! Fick vg på np och ett vg i slutbetyg! I matte b! Jag som haaaaatar matte! Men nu ser jag fram emot ett långt och skönt sommarlov och sedan är det dags för sista året! Ser faktiskt fram emot projektarbetet med Mikaela, tror det kommer bli riktigt roligt!

På fredag tar Marcus studenten och jag ser verkligen fram emot att åka och titta på honom för att sedan fira det hela tillsammans med honom och släkt efteråt! Ska bli mysigt :)


Kommentarer
Postat av: mikaela

så bra att han är frisk :D

& jaa, jag ser också fram emot projektarbetet med dig, kommer bli bäst som alltid! hhi :)

bästi!

2010-06-10 @ 16:46:52
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0