tjugosjätte juli

Sitter i min säng med en god chailatte och brownie just nu samtidigt som jag kollar på något program på mtv. Har precis provat att baka glutenfria tortillas, blev sådär tror jag? Får se vad dom smakar, förhoppningsvis så är dom godare än dom ser ut i alla fall, haha. Kom hem från marieberg för några timma sen. Mamma, jag, Märtha och Daniel var där och fixade lite och åt maaaaat.

Har även haft en mysig helg tillsammans med pojkvännen, har mest bara kollat på film och sådär, finns inte mycket annat att göra i det här vädret men vi tog en tur till stadium också. Beställde hem en ny bikini igår från nelly som jag verkligen hoppas passar! Känns inte så lockande att använda i det här vädret kanske men förhoppningsvis så blir det lite mer värme på sommarlovet och sen har jag mest tänkt att det kan vara bra att ha en till när vi åker utomlands såklart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0