sjuttonde juli

Bloggen blir inte exakt som jag vill men det får vara så tills vidare, är inte hela världen direkt! Ligger i sängen med datorn i knät och småkollar på tv. Väntar på att Marcus ska komma någon gång! Antar att han är påväg, eller åtminstonde påväg hem från studion där bandet håller på att spela in.

Har jobbat en del i veckan och varit barnvakt åt min söta lillasyster torsdag, fredag och lite av idag. Har myst en massa och igår tog vi bussen till mormor och sov kvar där tills idag! I torsdags sov jag även hos Marcus, mysigt! Annars har jag inte gjort sådär jättemycket. Nästa vecka är inte alls planerad, föhoppningsvis träffar jag Emmelie, Amanda och Hanna något.

Förövrigt drar vi mot varmare länder i kalla november...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0