fjärde juli

Börjar med gårdagen.. TREDJE JULI 2010 - Marcus och jag firade ett år! Helt underbart!! 365 dagar, 52 veckor, 12 månader, ett underbart år. Har gjort mycket roligt och mysigt tillsammans och vi kommer bara varandra närmre och närmre för varje dag som går. Jag älskar varje sekund som jag är med dig. Älskar att höra ditt skratt. Älskar att höra din röst. Älskar att känna din kropp. Älskar att vara i närheten av dig. ÄLSKAR DIG!!!

Spenderade dagen vid ett supermysig litet badställe där vi nästan var helt ensamma. Mös bara med varandra och hade det hur bra som helst. Älskling hade även planerat lite piknick och det var riktigt mysigt! Kunde inte haft en bättre dag. På kvällen satt vi ute länge med Annelie och Tomas och åt god man och jordgubbar, jättemysigt. Senare mös jag och Marcus till en film. En helt perfekt dag hur som helts. ETT ÅR.

Idag var vi och Marcus familj och solade och badade hela dagen. Var riktigt skönt och trevligt!

 
  

love you like crazy! det vet du. puss


Kommentarer
Postat av: Amanda

FAN va snygga ni är asssåååå......... grattis :D <3

2010-07-04 @ 23:46:05
URL: http://amandaforsberg.blogg.se/
Postat av: amanda

nea du skaaaaa fixa min!! :D haha

2010-07-16 @ 14:29:44
URL: http://amandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0