tjugosjätte januari

I går kom jag till skolan och hade inte första lektionen för läraren var sjuk, samma visa idag. Inte så kul att få veta det när man kommer dit och sen tänker på hur skönt det hade varit under täcket. Men men, fick lite annat arbete gjort så det är skönt. Har rätt mycket i skolan fram tills sportlovet men jag har koll på det och är redan klar med mycket, great!

Min helg var toppen, som vanligt. I fredags shoppade jag som sagt och i lördagskväll åkte jag till min fina pojkvän! Kollade Robinson, lite film och mös med en massa godis! Söndagen spenderades mest framför tvn och sådära, åkte och tränade 16.15-19.30 och åkte sedan tillbaka till Marcus. Då på kvällen blev det mat, tv och film. Mysigt såklart!!

Nu ska jag plugga lite spanska och sen lägga igen de små blå! Imorgon har jag iallafall lite sovmorgon, plus att vi tar bussen till skolan = 45 minuter till att sova. Haha, sover nog fasen som bäst på bussen! Eller nej, bredvid Marcus är helt klart bäst. Imorgonkväll blir det träning, på lördag åker vi till Norrköping för att tävla! Första tävlingen den här säsongen, känns kul!

Seeee you, puss!!




ä l s k a r m a r c u s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0