tionde januari

Även fast vi bara gick i skolan en dag så gillas helgen starkt! Helgen var toppen somvanligt. I fredags åkte Mikaela och jag och kollade när Six Wrong Stories var med i sydnärketoppen och tog hem segern, ni var bäääst och grattis! I lördags tog jag tåget till min loverboy och mös med honom! ♥ Sov kvar där tills idag och det var superbra och mysiga dagar somvanligt. Hemma har jag mest myst med mamma, pratat och tittat på tv, hjärta. Tog mig även en låååång varm dusch med peeling för kropp + ansikte, ansiktsmask och melondoftande bodybutter. Brabrabrabrabra för allt, hela livet. Ska försöka bli av med min ångest inför skolan nu och bara vara sådär superglad, som jag är!! PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0