sjunde januari

Tillbaka till verlligeheten imorgon, det vill säga skolan. Har ångest. Somvanligt efter lov, känner mig verkligen inte peppad på tidiga mornar och en massa plugg. Dock så går vi ut på apu i ungefär 9 veckor efter sportlovet. Hamnar jag på något bra ställe blir det toppen, annars segt. Skulle kunna göra vad som helst för att hamna på samma ställe som i ettan, fast så lär det ju inte bli, men det blir nog inte bra ändå :) Allt blir ju vad man gör det till! Fast allt med skolan blir såklart bra så fort allt har kommit igång, känns bara lite träligt såhär i slutet av ett lov.

Det här lovet har varit hur bra som helst :) Den mesta tiden har jag spenderat med Marcus och vi har haft det jättemysigt som vanligt. Vi kanske inte har gjort så speciellt mycket, vi har åkt mellan kumla och laxå och bara myst :) Måste bara tacka för julklappen jag fick av dig också, i loooooove it! :) Vi tillbringade även nyår tillsammans, myspys! Har även hunnit träffa Emmelie och Amanda på lovet och i början av den här veckan var jag och Mikaela ett tag.

I tisdags hade Daniel 30-årsfest och det var superkul! :) Trevligt sällskap så det kunde inte bli så mycket annat än bra. Blev även dans och bra musik av Six wrong stories (klickbart!). Kvällen/natten avslutades med sovsällskap av min fina pojkvän! Resten av bandet fick sussa i husvagnen. Igår sov vi länge och det var mer än skönt just då. Resten av dagen blev det tvmys och på kvällen tog Marcus, jag och lillsis på oss massor utav varma vinterkläder och begav oss ut i snön och busade :) Köpte även med godis hem till kvällen som bjöd på wii och film.

Marcus åkte hem i eftermiddags och jag åkte upp till pappa. Har inte gjort så mycket, kollat på film. Jag har iallafall haft ett jättebra lov!

Ville också bara säga att jag har så mycket underbara personer runt omkring mig. Min familj, min släkt, min pojkvän, hans familj och mina vänner! Ni är bäst, love!

Marcus, jag älskar dig massor. Det vet du! Behöver inte ens skriva de här! ♥

Haaaapppyyyfaceeeeeee! Puss!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0