tredje februari ♥

Dags för uppdatering i snökaoset.. Nu vill jag ha vår och sommar, men det känns ju ganska långt borta när man tittar ut. Lite mycket snö nu faktiskt, tågen fungerar verkligen inte som dom ska och den gillas absolut inte. Speciellt inte när man ska hem, hih. Snart helg igen, känns skönt att det ändå går så pass fort. Helgen som var bjöd på lite olika saker. På fredagen mös jag med Marcus och sen kollade jag på hans handbollsmatch på kvällen med hans familj. I lördags var jag i Norrköping på buggtävling som gick bra :) Fick iallfall med ett pris hem så! 3a samt 4a tror jag vi slutade som i mixing och bugg. I söndags kom Marcus och vi mös med framför tvn med tända ljus och sådär, LOVE U.

Idag har även jag och Marcus varit tillsammans i 7 underbara månader! :* Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går.
Du är bäst!! ♥

Nu ska jag faktiskt sova, ska försöka komma upp i tid imorgon. Jag är dålig på det där, slutar alltid med att jag springer till bussen för att hinna med tåget. Hih. PUSSSSSS & KRAAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0