tionde februari

Är ledig idag! Väldigt skönt :) Känns faktiskt som en riktigt bra dag idag och det gillar jag, inte för att det brukar kännas dåligt, men det var välbehövligt att få sova ut imorse! Dock så har jag pluggat en massa fram tills nu. Samhäll, engelska, svenska och idrott. Allt på samma gång, men har bra koll på det ändå. Svenskan och engelskan är klar och idrotten behöver jag bara läsa igenom någon mer gång så sitter det tills på provet med. Samhällsprovet blev flyttat till tisdag men ska försöka plugga på det nu med så jag slipper så mycket i helgen :) Greeaaat.

Senare ska jag iväg och träna, ska bli riktigt skönt. Funderar på att gå ut och gå en sväng också, men får se :) Imorgon ska jag träna och plugga lite och sen på fredag åker jag antagligen och shoppar lite efter skolan. Är ju alla ♥-ans dag på söndag också så ska väl köpa något till my love med! hihi! :)

Har gått runt i Marcus mysiga tröja sen jag gick upp imorse och kommer antagligen ha på mig den tills jag byter om till dansen, lediga dagar mitt i veckan är braaaaaa. Nu är jag sugen på chips eller något annat onyttigt så ska gå och kolla vad jag hittar i skåpen.

Ha det bra och ta hand om er! puss

MARCUS!!!♥

Kommentarer
Postat av: mela

hjärta!

2010-02-12 @ 11:25:32
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0