femtonde februari

Alla ♥-ans dag igår, var mysigt även fast jag och hjärtis inte gjorde något speciellt! Eftersom han har haft spelingar hela helgen så åkte jag inte till honom förrän igår, gissa om jag hade saknat honom!! hihi. Nästan direkt när vi kommit hem så åkte Marcus till sin samling så jag var kvar och kollade på någon film och pratade med hans mamma under tiden, lite senare så åkte vi och kollade på hans match :) Mös en stund på eftermiddagen och sen skjutsade Marcus mig till träningen, gick bra! På kvällen sen hade vi det jättemysigt med godis och wallander! Fick verkligen jättefina blommor också, JAG ÄLSKAR DIG MEST!!! ♥♥♥

hold my hand and never let me go


 




Kommentarer
Postat av: marcus

tack för string-kalosongerna, sitter verkligen åt! (y)

love you<33

2010-02-15 @ 18:52:59
Postat av: nea

hahah du är ju knäpp! :D

älskar dig!! <33

2010-02-16 @ 16:40:36
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0