andra augusti

Nu är jag hemma från Sunne och en mysig husvagnssemester med "mamma-familjen" plus ett par till familjer! Älskling skulle ha varit med också egentligen men han hade fotboll hela helgen tyvärr.. (Som sedan visade sig bli inställt, suck) Åkte i onsdags och kom hem igår eftermiddag någon gång. Har haft det jättebra! Första dagen var vädret underbart! Sol och varmt hela dagen och kvällen så vi solade och badade. Min solstol fällde även ihop sig när jag satte mig i den och där satt jag en stund tills någon kunde sluta skratta och hjälpa mig upp... haha. Resten av dagarna var vädret lite upp och ner. I lördags trotsade vi vädergudarna och begav oss till Sunne vattenland! Det var kallt som tusan fast solen tittade fram bakom molnen lite då och då. Kul hade vi i alla fall och det var värt att frysa lite grann. Annars har vi spelat spel, tittat på film, shoppat, spelat minigolf och så vidare. På kvällarna har frykdalsdansen pågått och då har det varit dans och musik av alla dess slag långt in på natten. Härligt härligt!

När vi kom hem packade vi upp allt i husvagnen och sen kom Marcus hit! Som jag hade saknat honom.. Vi fikade och lite sådär innan vi åkte till Kumla för att sova där. Blir mycket sovande hos honom på veckorna eftersom han jobbar och får åka himlans tidigt från mig annars. Spelar ju dock inte så stor roll vart vi befinner oss, vi vill ju bara vara med varandra :) Åkte hem i eftermiddags och då åkte jag raka vägen till jobbet och spenderade ett par timmar där, vi kollade på johnny bravo och bowlade. Nu ska jag straxt sova hade jag tänkt, bilder från Sunne kommer på en gång :) Pusssss & sov gott 

 
 
 
 tobbe, mamma & linda
 
 wii
 
 wii
 
 
 joel, tobbe, linda & lillis
 
 världens bästa syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0