femte april

Har haft en helmysig påskhelg med älskling! I fredags var vi hemma i kumla och firade Annelie och Niclas som fyllde år. Mysigt och trevligt! Jag tycker så himla mycket om er alla!! Blev ganska sent med kortspel och skratt på kvällen och därav en skön sovmorgon på lördagen. Var hemma och träffade lite släkt på kvällen på påskafton med påskmat och bra sällskap! Igår kom Marcus hit på kvällen. Var själva hemma så jag hade förberett lite god mat och sånt tills han kom hit så kvällen spenderade vi framför tvn och vi hade det bara hur mysigt som helst! Jag älskar dig så mycket! Nu är det Legally blonde på tv så ska mysa ner mig framför den, njuter av att äntligen ha lov! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0