elfte april

Skönt med vårväder! Nu är lovet slut och det har gått för fort tycker jag. Mys med underbar pojkvän i fredags och lördags :* Filmmys med underbara mamma på lördagskvällen, var skönt att bara umgås hon och jag en kväll! Träningen idag gick jättebra! Jag ser så mycket fram emot showen 9 maj, det kommer bli så galet bra!! Längtar :)

Mitt hår behöver förändras lite! Känns faktiskt lite lockande att gå mot det lite ljusare, med massor av slingor nu när våren och snart sommaren är här. Just nu har jag en blandningav det mesta. What to do? :D


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kör på det ljusare nu till våren och sommaren :) bleks ju i solen också lite

2010-04-12 @ 08:16:31
URL: http://amandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0