trettionde september

Historia-hemtentan kan gå och ta sig någonstans tycker jag. Har försökt börja lite nu men en av länkarna som vi måste använda funkar inte? popularhistoria.se, funkar inte att gå in på står att det är en 'ogiltig sida'. Och hur gör jag nu då kan man ju undra. Ingen aning.

Annars idag har det varit bra, Mikaela var sjuk så krya på dig♥! Hade häps först och sökte en massa fakta om lite saker på internet, sen hade vi engelska och hade uppsatsskrivning idag men det gick nog bara bra (: Sen hade vi matte och idrott. Spelade basket på idrotten och det var ganska kul idag faktiskt, körde match laxå-askersund/kumla på slutet och vi vann stooooooort, haha ;) Kom hem för ett tag sen och har försökt med historan utan så mycket framgång pga den där länken.. Känner att mitt humör inte börjar bli det bästa just nu. Och det pågrund av olika saker.  Var en kanondag fram tills att jag kom hem och satte mig här, blääää.

Nu ska jag iaf äta något och sen ska jag åka och dansa. På lördag åker jag till gävle tidiiiiiiigt och tävlar, great! (: Vi hörs :) puss!

SAKNAR ÄLSKLING ♥

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag mår bra nu, & i love uuu!

2009-09-30 @ 16:44:05
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: maggie

häsp<3 saknar dig hjärtat!<33 ..

2009-10-01 @ 10:03:16
URL: http://sixwrongstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0