tjugoåttonde september

Hallooj :) All dans i lördags gick jättebra! Var väldigt kul och man fick lära sig bra saker, var dock svårt men får träna mycket :) På kvällen var lite av släkten hemma hos oss och firade mig och syster, tack för allt jag fick :) ♥ Och när jag kom hem från träningen så var Marcus redan hemma och väntade :) Sen sov han hos mig till i söndags, mys :) ♥ På söndagen kom några till och firade och sen på kvällen var jag iväg och tränade i ett par timmar :)

klasskorteeeeeeet


Idag var det skola igen som vanligt, började med spanska och sen hade vi svenska och matte. Historia hade vi ingen idag så slutade 11.10 :) Skönt! Nu sitter jag hemma hos Marcus och väntar på att han ska komma hem från skolan (: Åkte hit när jag slutade och sen vid 13 åkte han till skolan men nu kommer han hem snart igen (: Sover här tills imorn, myyyyyyyyyyyysigt!

Och bara för att jag inte är hemma så har skolkorten kommit ;) Mikaela skickade klasskortet men får väl vänta och se enskilda haha (:



PUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: mikaela

du blev så söt :D & det är du på det andra med kan jag lova! :)

2009-09-28 @ 14:00:33
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0