sextonde september

Hallå! Var ett tag sen sist. Allt är toppen och livet är som en dans på rosor just nu faktiskt. Skönt. Känner att det mesta går riktigt bra nu. I söndags kom jag hem ifrån egypten efter att ha varit där i en vecka tillsammans med min underbara familj plus en familj till. Hade det kanon med ca 40-45 grader varje dag! Ska lägga in bilder när jag hinner och när jag fått tillbaka min minidator, den är nämligen på lagning. Solade och badade mest. Shopping och snorkling hann vi med också. Var helt enkelt ett riktigt paradis, hur fint som helst! 50 meter till poolen och 4 meter till havet från vårat rum. Den 9/9 fyllde jag 17 år :) Min födelsedag spenderade jag på en stor båt mtt ute på röda havet och snorklade bland hundratals fiskar i alla möjliga färger, var precis som ett jättestort akvarium! Riktig upplevelse måste jag säga :) Saknade dock min älskling en massa så när vi kom hem från arlanda på söndagskvällen hämtade vi upp honom och han sov hos mig, mysigt! ♥ jag älskar dig.



I måndags var jag tillbaka till skolan igen då. Nu är det slut på alla mina semestrar. Men eventuellt blir det tjeckien i november för att tävla i dans VM! Det bestäms nu i veckan :) Men skolan är rätt bra iallafall, så ska inte klaga. Har ju en himla massa underbara vänner som jag tycker så mycket om att umgås med på dagarna :) Fast Mikaela är snäppet bättre, hihi. Åkte hem till Marcus efter skolan, härligt. Skoj att träffa hans supersnälla famlij också eftersom det var ett tag sen :)) Plus att jag fick fina rosor av hjärtat! :$ käääärlek.

Igår tror jag inte att det hände så speciellt mycket faktikst. Jobbade på i skolan och fick grymt mycket gjort, mest tack vare Mikaela eftersom hon hjälpte mig att fixa lite grejer som jag missade när jag var borta :) Efter skolan
tog jag det mest lugnt, pluggade lite och kollade på idol.



Vaknade upp imorse och kunde knappt prata :s Även Marcus var förkyld idag, men värre så han var hemma, krya på dig! ♥ Gick dock till skolan iaf eftersom jag missade så mycket förra veckan. Blev som tur var lite bättre under dagen men har fortfarande ont i halsen. På hela första lektionen fick vi kolla på när bf-treorna ordnade olympiad för funktionshindrade, vi ska ju ordna det nästa år så skulle kolla lite hur dom gjorde. På engelskan fick vi göra lite mutliga övningar som inte var så svårt, sen matte där vi somvanligt inte gjorde så mycket, haha :) Sist hade vi idrott, var med för jag hade inte så ont i halsen eller så då. Sprang coopertest, gick helt okej, kom in som tvåa efter Anton även denna gång, huh. När vi slutat gick Mikaela och jag och åt varsin macka på God smak, pratade en himla massa vilket var trevligt :) Nu är halsen lite värre igen och jag nyser som bara den så fick tyvärr strunta i träningen idag, blääää. Fick även skippa jobbet, har ingen större lust att smitta N.

Nu har precis underbara Emmelie varit här :) Pratade lite och så och jag fick även present av henne, en superfin tröja! :) Tack så mycket ♥ Fick hem två boxar av 2½ men idag så ska nog lägga mig i soffan och kolla lite nu, om jag inte somnar vill säga!

PUSSSSSSS, jag är lycklig.


Kommentarer
Postat av: mikaela

ojojoj :D när får jag fira dig :(?

har verkligen saknat dig i skolan men nu är du tillbaka & allt är som vanligt:D

hihi sötan klart jag hjälper dig med det du har missat! :) och du får inte bli sjuk nu! lova mig det.

vi ses imorn igen hjärtaaaat :D <3

2009-09-16 @ 18:19:18
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0