trettonde oktober

Kylan som vi får dras med nu är inte bra på nåt sätt! Finns inget positivt med den faktiskt. Extra träligt är det på morgonen när man väntar på tåg eller buss. Brrr! Meeeen, eftersom min söta mamma alltid försökt få in i mig att man ska se möjligeterna istället för hindrena, så löser jag problemet med en gosig supersnygg jacka som jag fick av mamma och pappa idag! Tack, älskar er!

Infokvällen igår gick bra. Lite synd bara att lärarna råkade glömma den lilla detaljen att Mikaela och jag skulle upp på scenen i aulan och presentera oss och så, haha. Hade spränghuvudvärk och världens spänningar i nacken igår när jag kom hem så la mig tidigt. Kunde dock inte somna och låg vaken hur länge som helst. Hade fortfarande ont när jag vaknade imorse men gick över med lite frukost och ipren.

Den här dagen gick snabbt! Tisdagar brukar vara en dag som man får sega sig igenom, lång dag med leektioner som i stort sett är likadana och lixom smälter ihop. Började med ett temaarbete idag som nog kommer bli riktigt bra faktiskt, ganska intressant så då blir det ju lättare att jobba med det. :) Bara Mikaela som hade lite otur, hahah. Lite kul var det faktiskt, eller va säger du?

Efter skolan så jobbade jag. Är fortfarande kontaktperson/ledsagare åt N. Trivs jättebra! Nu är jag mätt och belåten efter att precis ha ätit, tänkte hoppa in i duschen. Kanske springa, vem vet. Sen ska min mattebok få bli min bästa vän resten av kvällen.. Tråkig vän kan tyckas men jag har prov imorn. Kan det ganska bra så ska bara kolla igenom det lite till. Och om inte jag somnar med matteboken framför mig får jag prata lite med Marcus när han kommer hem från sin träning. Eller ja, klart jag inte somnar när jag väntar på sms från honom.. Hihi. Mysis.

Imorn står det dans på schemat. Även torsdag! Love it. Sen är det äntligen fredag. Jag längtar.. Såklart så ska jag umgås med hjärtat då och jag saknar honom så! Tralalaaaaa.

Nej, fasen vad jag känner mig glad! Och det är härligt. Glad, lycklig och lättad. Som att allt går hur bra som helst. Sen så är jag galet kär också, och hur underbart är inte det?

PUSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: mikaela

haha det var inte kul (a)

imorrn måste jag ha bestämt.. jovisst att jag kommer det. kan stina glömma. iihi!

2009-10-14 @ 20:30:42
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0