tjugosjunde oktober

Halloj! Idag har jag jobbat och på dagens planering för jobbet var bio och unospel. Innan och efter jobbet åkte jag till mamma och fixade i mitt rum. Vill ju ha det klart nu när jag fått allt nytt :) Blir fint och mysigt! Jag gillar't. Nu är jag hos pappa och har tittat på repris av ensam mamma söker ikväll, hihi. Så mycket mer har jag inte hunnit med sen jag kom hem. Just nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik. Skulle inte sitta helt fel med massor av tända ljus och min Marcus här nu. Hur mysigt som helst men aningen svårt att fixa just nu tyvärr! Tihi.


because tonight will be the night that I will fall for you

Har inte så mycket mer att skriva just nu faktist. Redan onsdag imorgon och då har halva höstlovet gått! Här går det undan. Ser fram emot imorgon, blir toppen :) GALET KÄR!!!!! Svov gott och ta hand om er! Pusss


Förresten! Hittade en bild från egypten på mig och dromedaren höhö.

Kommentarer
Postat av: mikaela

söt bild hjärtat! :)

2009-10-28 @ 17:23:10
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0