tjugosjätte oktober

Godmorgon! Jag är vaken och redan i full fart. Är nämligen barnvakt åt Märtha :) Mysigt. Har precis spelar memory och nu ska vi titta på tjorven och skrållan, hihi. Resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

Träningen igår gick jättebra :) Tobbe och jag hade privatletion med Camilla och vi började göra vårat starprogram till SM :) Kommer bli hur bra som helst. Nu behöver vi bara någon som kan mixa ihop våra låtar.. Den som skulle göra det kan inte det längre pga någonting med datorn så vi måste försöka hitta någon annan som kan hjälpa oss snart, det är ju inte så mycket tid kvar eftersom vi behöver träna till det också. På lördag åker vi förresten till Stockholm och tävlar i bugg och mixing blues! :)

Jag sov jätteskönt i min nya säng inatt! Världens skillnad mot den förra, sköööönt. Förresten.. I lördags när jag kom hem till min älskling låg det ett fint paket som överraskning och väntade på mig. Hur underbar? Han gav mig en liten present bara sådär. Hur snällt som helst och jättefint var det. Tack hjärtat! Du är bäst! I'm so happy, I'm so glad that I've got you. Finaste! Jag älskar dig meeeeeeest. ♥

Vi hörs kanske senare idag :) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0