tjugofemte oktober

Höstlov!! Behöver inte säga så mycket mer. Så skönt! Jag började lovet bra med tjejkväll hemma hos Anna. Tacos, sing star och mys :) Var hur trevligt som helst. I lördags åkte jag, mamma och Daniel till IKEA på morgonen. Köpte ny säng, byrå och en hel del annat till rummet och nu är det gamla borta och det nya inne! Har dock mer grejer kvar att fixa och så men får ta lite itaget :)

När vi var klara med allt åkte jag till Marcus, tittade på tv och sådära först bara. Framåt kvällen gick vi + Niclas och Cibelle och åt på Aramis. Efter det var vi på maxi i typ hundra år och kom i alla fall tillslut därifrån med cola, popcorn och choklad. Väl hemma så kollade vi på film och hade det mysigt :) Var hur som helst en trevlig kväll!

Imorse tog vi sovmorgon sen har vi inte gjort så mycket mer, mysigt i alla fall! Kom hem för ett tag sen, nu ska jag äta och sen åka iväg och träna 18.30-21.30 :)

Världens underbaraste och finaste pojkvän.. Hur bra som helst. Finns alltid där vad det än handlar om, liten sak som stor sak, det spelar ingen roll. Lyssnar alltid och bryr sig alltid! Tröstar och stöttar om det behövs. Du får mig alltid att skratta. Världens mest omtänksamma! Och världens knäppaste, haha. Allt bra ni kan tänka er. Jag är så himla kär i dig Marcus så du kan inte förstå! Är lycklig med dig. Skulle kunna skriva hur mycket som helst för åh vad jag tycker om dig! Så glad att jag har dig, genom både bra och dåliga tider. Hos dig är jag trygg. Hos dig mår jag bra. Du betyder och jag älskar dig! ♥

Hold my hand baby and let the world around us just fall apart..

puss!
ps. hör av dig melus! ♥

Kommentarer
Postat av: marcus

oh gumman, det finns ingen guligare än dig! och du är världens finaste! du vet att jag tycker precis samma sak om dig hjärtat! :) kan itne beskriva min kärlek för dig ...

älskar dig mest Linnéa!<3<3

2009-10-25 @ 18:16:18
Postat av: mikaela

hihi jag har hört av mig :D!<3

2009-10-26 @ 10:55:25
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0