tjugoandra oktober

En dag kvar i skolan och sen höstlov! Ska bli så himla skönt. Har verkligen varit trött på skolan den här veckan. Idag var det en rätt lugn dag i alla fall, våra lärare hade nätverksträff med andra bflärare så dom var på allé. Blev inte så seriösa lektioner och så slutade vi tidigare. Nu har jag precis ätit hallon med mjölk, gott! Hinner inte skriva så mycket nu, ska iväg och träna, latin står på dagens schema.

Helgen bjuder på lite olika saker. Längtar mest till lördag.. Då ska jag mysa med Marcus! iloveu ♥ Blir hur bra som helst.

Men nu måste jag i vilket fall som helst sticka iväg och ta på mig. Hörs, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fredag då...

2009-10-22 @ 19:37:13
Postat av: nea

haha men mikaela..!

2009-10-22 @ 20:41:23
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0