tionde oktober

Helg är skönt, jag gillar! Den här veckan har gått ganska snabbt ändå. Jobbat, umgåtts med Mikaela, firat farfar och träffat massor av släkt, tränat och sådär. Igår hade vi bad på idrotten som första lektion,var ganska roligt ändå. Körde mest lite olika lekar. Sen hade vi bara föskfri och svenska kvar och slutade för dagen redan 11.50. Skönt! :) Åkte hem till Marcus direkt efter skolan, kollade mest på tv och så, iloveu! :) Gick ut och gick lite senare på kvällen, tog även en sväng förbi maxi och köpte godis. På kvällen tittade vi på idol och åt god tacos tillsammans med Marcus familj! Hur trevligt som helst! :) ♥ Nu är jag hemma. Åkte hem på eftermiddagen när hjääärtiiis skulle på kalas och senare rep. Har varit barnvakt åt syster nu, mysigt. Dock så är min hjärna söndertjatat för tillfället men sånt får man stå ut med, hihi, lilla hjärtat! När jag kom hem förut så var mitt skrivbord sålt så nu är jag ett steg närmare "nytt" rum, 1-2 dagar på blocket så blev det sålt, brabra. Ikväll ska jag bara vara hemma och mysa med mammsen. Men nu tänkte jag lägga mig i ett varmt bubbelbad en stund! Puss, lycklig är precis vad jag är!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0