sjätte oktober

Känner mig bara så glad idag. Det har inte hänt något speciellt egentligen. Allt flyter på som vanligt. Känner mig dock så himla lättad! Det känns så bra. Jag har det ju så bra, jämt och så. Ja, jag älskar livet, helt klart. Hade en väldigt dålig dag nu ganska nyss och det blev bara för mycket. Berodde egentligen bara på historiauppgiften, fick världens ångest. Men i alla fall, då insåg jag även andra saker. Pratade jättemycket med både mamma och Marcus då och det kändes hur bra som helst! Jag älskar er ♥ Det är det jag är lättad över. Jag är lättad över att jag har pratat med dom så mycket och nu känns det jättebra. Nya tag och nya mål :)



Kommentarer
Postat av: marcus

lugnt :)<3

2009-10-07 @ 14:47:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0