andra oktober

Nu är det verkligen höst! Helt klart. Iskallt ute, speciellt på morgonen och imorse så snöade det i röfors! :o Fast helt ärligt så tycker jag om hösten och vintern lite ändå. Nog för att det är kallt och sånt men det är ju så mysigt! Tänk att bara få krypa in under en filt framför tv:n och bara mysa massor med någon man tycker om? Det är mysigt, på hög nivå. Därför så gillar jag ändå hösten och vintern på ett sätt. :)

Igåg tog jag äntligen tummen ur och började lite smått med historian sen gick det av bara farten! Skönt. Får se när jag hinner fixa resten, puh.

Imorse var det -4 på morgonen och våran första lektion var idrott, dock inne, men! Brandlarmet gick och vi fick gå ut och ställa oss en bra stund i bara shorts och t-shirt. Inte skönt! Brandkåren kom och grejer för det var ingen brandövning men sen visade det sig att nån jäkel hade satt på larmet med flit. Kul.. Resten av dagen var bara bra, inte så mycket speciellt. Skulle åka hem 13.33 men tåget var försenat till 15.05. Ingen liten försening direkt, hatar sj!

Nu ska jag och pappa åka in till mberg,  jag ska äääääntligen köpa ny telefon (y). Måste köpa lösögonfransar och kraffs tills på lördag oxå. Är grymt nervös. Tävlar i den högsta klassen, elitklassen som heter  star elit. Extremt hård konkurans och sånt. Ska dansa en slow, en medium, en extra quick och ett solo! Är mest nervös inför solot. Hoppas det går bra. Har inga direkta förväntningar på den här tävlingen. Vet att vi inte kan komma så bra som vi brukar, men vadå, kan ju inte tro att man ska komma på pallen första tävlingen i den bästa klassen som man kan dansa i? Nej, någon gång måste man ju vara ny i den klassen oxå :) Ska bli kul i alla fall.

enskilda skolkortet (:


Efter tävlingen ska jag antagligen träffa Marcus och bara ha det såååå bra, LOVE ♥

Förresten, six wrong stories (klick,klick), har spelning ikväll så lycka till :) Hade varit jättekul att komma och kolla men som sagt, tävling i gävle tidigt.. Men Marcus förstår och det känns i alla fall bra, tack hjääätissss. Du vet. Men hoppas det går bra för er! ((:
 
puss

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

vad jag har på hjärtat? Jo det kan man ju fråga..

Du får ta och kolla upp det om du behöver veta det lilla du .. Tänkte bara skriva att bilder var väldigt fin :) fast du blir ju alltid fin så? hmm.. pussy(L)

2009-10-05 @ 15:00:51
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: Anonym

en fråga bara hjärtat, vart tog du tummen ur? hmm... :D<3

2009-10-05 @ 15:23:21
Postat av: marcus*

en fråga bara hjärtat, vart tog du tummen ur? hmm... :D<3

2009-10-05 @ 15:23:45
Postat av: neus

hahaha det skulle du bra gärna vilja veta va.... :D :D :D haha <3

2009-10-05 @ 21:12:24
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0