femte oktober

Halloj (: Hoppas allt är bra. I lördags var jag uppe klockan 04.00. Mycket som skulle fixas och klockan halv sex åkte mamma och jag mot gävle :) Hur mysigt som helst hade vi det och satt och sjöng högt och falskt till varenda låt som spelades, tur att ingen annan var med i bilen måste jag säga haha :) ♥ Klockan elva började tävlingen och vi var först ut. Gick faktiskt himla bra och jag är nöjd. Mycket bättre än jag väntat mig. Fick ingen superplacering men det var ju inte  väntat första tävlingen i star elit men dansmässigt gick det jättebra i både buggen och mixingen så det känns bra :)

Efter tävlingen hämtade vi upp Marcus och han åkte med hem, köpte godis och sånt gott sen åkte vi upp till pappa och hade det mysigt :) Tittade lite på film och sådära. Bra dag och kväll!! Söndagen pluggade jag på morgonen, gjorde spanska och histora. Åkte hem till mamma framåt eftermiddagen och då pluggade jag på historian som förövrigt förstörde min dag.. Som tur var så var Marcus kvar hos mig! Hur bra som helst. Dansade på kvällen också. Sen så sov älskling här tills idag. Myyyyys. ♥

Skolan idag var väl som vanligt. Spanska på morgonen gick ganska snabbt för en gångs skull, hah. Sen hade vi svenska och matte. Sista lektionen var historia. Skulle lämna in arbetet som var så himla svårt, knappt någon som ens gjort en fråga så jag är nöjd med att jag klarade av det och lämnade in idag.

Köpte en samsung ultra touch i fredags förresten, sen ett par skor också :) Tack pappa! ♥ Har mest hållt på med min telefon idag när jag kom hem från skolan :) Håller på och lägger över kontakter nu, tar tid må jag säga.

Tack snälla mamma för all hjälp i lördags och i söndags. Du betyder så mycket, jag älskar dig. ♥ Och Marcus.. Tack för allt. Du är så underbar. Jag älskar varje sekund jag är med dig, du är den finaste jag vet! Jag älskar dig ♥


PUSSS

Kommentarer
Postat av: muppen

klart man ställer upp och finns för sin flickvän :) annars är man väl ingen bra pojkvän ..

älskar dig mest!<3

2009-10-05 @ 20:36:36
Postat av: linda

ni var jätte bra i buggen och i mixingen :)

2009-10-06 @ 15:29:54
URL: http://170overmarke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0