elfte oktober

Skulle bara vara hemma och umgås med mamma igårkväll, jo tjena vilket bra sällskap jag var! Somnade och sov som en stock vid halv nio. Men idag var jag i alla fall utvilad när jag vaknade, hade sovit ett antal timmar inatt, haha. Idag har jag hunnit med en hel del faktisk (: Först hade syster barnkalas i förmiddags vilket gick bra. Hela eftermiddagen ägnade jag åt städning och nu är jag faktisk klar med allt. Skönt! Varenda byrålåda och allt är helt tomt så nu kan jag nog snart börja göra om! :) Åkte och dansade vid sex också. Var bugg idag och det gick bra :) Körde teknikträning första halvtimmen. Tränade bara piruetter. Inte det lättaste att spinna 5-6 snabba varv och sen göra ett brake och spinna igen, men det kommer det med :) Sen körde vi på med vanlig bugg, swing och mixingträning resten av tiden :)

bästa mamma & jag, egypten paradisön!


Nu hemma har jag inte gjort så mycket, duschat och ätit och sådära. Just nu sitter jag och pratar med mig älskling på msn! Saknar dig! ♥

iloveu!



PUSSSSSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: marcus

<3<3

2009-10-11 @ 22:24:20
Postat av: mikaela

jaha du menar att du saknar mig? eftersom du pratar med mig:D ååh gullig du är.



härlig bild :)!

2009-10-11 @ 22:27:34
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: nea

hahah som om jag skulle mena dig melus... (a)

2009-10-11 @ 22:29:37
Postat av: mikaelaaaaaa

;( seriöst :( (U)

2009-10-11 @ 22:31:06
Postat av: Mamma

Tur att du tog den bilden som var på lite håll :O). Inga närbilder på mig tack! I synnerhet inte i bikini :O). Puss

2009-10-15 @ 13:30:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0