artonde oktober

Helgen har varit toppen! Härligt. Slappade bara framför tvn igår på dagen och på eftermiddagen åkte vi, Marcus och jag, in till örebro :) Åt på burger king och sen på kvällen gick vi på bio! :) Kollade på Bröllopsfotografen, jättebra och rolig! Helt klart värd att se. Mycket skratt i alla fall. Och popcorn, haha. Vi hade det jättemysigt och roligt, som vanligt! Bääääst. ♥ Efter bion bestämde vi oss för att åka hem till mig igen så då skjutsade Dennis hem oss, tack! :) Hemma blev det bara tv och godis. Kanske inte så jättemycket tv eftersom vi sov gott i soffan ett tag haha. Idag har vi inte gjort så mycket. Tagit det lugnt bara. Marcus åkte gem för en stund sen eftersom han har match sen :) Hoppas det går bra, lycka till! (: Nu ska jag plocka lite i rummet. Nästa helg väntas ny säng och byrå och grejer! Senare ska jag iväg och dansa dubbelpass :) puss, lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0