you're my sun



you're my sun when the rain is falling
you're the moon when the night comes
you're the air that I am breathing
you're the one that makes me believe in destiny

min underbara underbara marcus. det är galet vad jag tycker om dig.
det är så äkta och så otroligt bra. du är den finaste jag vet. allt du
säger till mig går rakt in i mitt hjärta! jag smälter när du ler mot mig
och jag blir alldeles varm och glad så fort jag ser dig. jag vet att
man kan klara sig igenom allt om man verkligen ställer upp och tycker
om varandra, om man visar kärleken och håller den i liv, tar vara på
varje stund. och du.. det gör vi! jag älskar dig, du är underbar. jag är
galen i dig. min marcus! jag älskar dig otroligt mycket! ♥

bonnbrännan <3 mupp, hihi remember?

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte beskriva min kärlek för dig ... känner precis samma sak!! ÄLSKAR DIG MEST!!!!!!!!!<3333333

2009-11-07 @ 20:50:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0