trettionde november

Min helg har varit toppen :) Blev lika bra som jag förväntade mig, om inte ännu bättre. Sånna helger gillas. Fredagen spenderade jag med Hanna och Amanda, blev mest en himla massa prat. På lördagen fyllde Marcus 18 år, grattis! <3 På förmiddagen tog jag tåget till honom och sen gick vi vidare dit. Han blev i alla fall glad över presenten och gillade det, så det var kul :) Väl där när alla hade kommit blev det mat och tårta! Framåt kvällen skulle Marcus ut, medan jag var hemma med dom andra, spelade kort och satt och pratade, trevligt! :) Gick och la mig runt halv 2, sen vaknade jag av att min mysiga pojkvän kröp ner hos mig senare på natten, hihi :) På söndagen tog vi det mest lugnt, kollade på tv och sådär. Mysigt hur som, vad man än gör. Jättemysigt och trevligt i alla fall. Marcus jag älskar dig, det vet du! <3 Idag var det skola igen. Trött imorse. Kom till spanskan och då visade det sig att jag bara skulle lämna in en uppgift sen fick jag gå, hade kunnat lämna in den på annat sätt och sovit istället. Nästa måndag vet jag dock att jag inte behöver gå dit på den lektionen :) Sen var svenska nästa lektion men läraren var sjuk s vi hade inget där heller. Hade kunnat haft en skön sovmorgon, men neej haha :) Resterande två lektioner bestod av prov. Ett mycket lyckat och ett mindre lyckat känns det som, jaja, det är väl inte hela världen :) Pussss!! marcus <3 linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0