tredje november

Tredje dagen i november månad vilket betyder fyra månader med Marcus. Fyra underbara månader med världens finaste kille! Helt klart. Är sjukt lycklig med dig och kan inte ens beskriva glädjen över att jag träffade dig! Så himla kär är jag! Jag har helt ärligt aldrig känt såhär och känslan är underbar, du är underbar Marcus! Du vet mycket väl vad jag tycker om dig så behöver inte sitta här och skriva en novell, hih :) Du är iallafall världens bästa och underbaraste. Du har allt en pojkvän ska ha! Åhh, det är helt galet hur kär jag är i dig! Jag älskar dig otroligt mycket hjärtat, det vet du. Helt enkelt bäst. Kärlek. Puss, jag älskar dig. ♥

              


Kommentarer
Postat av: mikaela

STORT GRATTIS TILL ER :D

är så glad för din skull nea, ni är så söta så:)!

<33

2009-11-03 @ 22:58:41
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: marcus

du är sjukt grym hjärtat!!! finns ingen finare, och det vet du! älskar dig hur mycket som helst!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-11-03 @ 23:10:19
Postat av: marcus

fast bilden på mig till vänster är inte vacker ...

2009-11-03 @ 23:10:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0