tjugotredje november

Har haft en kanonhelg! SM gick jättebra! Mycket bättre än förväntat. Blev 6a och 7a och vi är supernöjda. Kom ända till finalen vilket vi verkligen inte trodde pga motståndet så glada blev vi när uttagningslistorna kom upp! Det är greeeeaaat att dansa. Älskling och hans mamma var och kollade, tack för att ni kom! Jättesnällt :) ♥ Efter tävlingen så följde Marcus med mig hem. Blev mest tvmys, jagälskardig! På söndagen tog vi det mest lugnt, det är skönt det med.. Eftersom det var söndag var det även träning på kvällen, gick bara bra men dom flesta var ganska slitna efter tävlingen. Bara en ordinarie kursgång kvar nu, hm.. Skolan idag igen som vanligt. Jag hatar måndagar, kunde fasen inte fått värre schema på en måndag. Lång spanska + lång historia. Efter skolan åkte iallafall jag och Mikaela till marieberg. Jag köpte ett armband till mig själv sen köpte jag present! hihi. :) Fick skolkatalogen idag också så den har jag granskat sen jag kom hem typ. Fastnar på en sida hela tiden, min pojkvän är föööör snygg, tihi :) pussss! Neej, nu blir det lite tv och sådär. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag LÄSTE! </3! ;) <33

2009-11-23 @ 22:55:33
Postat av: marcus

jag LÄSTE! </3! ;) <33

2009-11-23 @ 22:56:22
Postat av: nea

hahahaha idiot :D </////////3. godnatt, hörs imorgon :) jag älskar dig! <33

2009-11-23 @ 22:56:42
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0