tjugosjätte november

Dagen har varit BRA! Började underbart med att vakna upp bredvid någon som jag tyckker jättemycket om nämligen min älskling. Bättre start på dagen finns inte! ♥ Dagen fortsatte bra, helt okej lektioner och slutade klockan 12. Åkte hem och gjorde lite nytta för att sedan åka och dansa. Kvällen har även den rullat på bra. Bara tagit det lugn och haft det bra. Imorgon är det äntligen fredag och helg och jag slår vad om att helgen kommer bli superbra! :) Imorgon ska jag umgås med mina brudar och på lördag åker jag till Marcus och firar honom eftersom han fyller arton år :D Kommer bli hur bra som helst och jättetrevligt :)
Mh, jag mår bra.. JAG ÄR LYCKLIG!!!!!!!!!! Har världens bästa familj, pojkvän och vänner. LOVE U ALL! ♥ 

Marcus. Vill bara att du ska veta att du får mig att le och må bra!

           


Kommentarer
Postat av: mikaela

myyysbilder :D

<3

2009-12-05 @ 13:41:49
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0