tjugonde november

Hemma i Sverige igen :) Kom hem i tisdags men ändå. Har haft det så himla roligt! Världens upplevelse var det verkligen. Mycket dans och mycket trevligt sällskap :) Jag och Tobbe tävlade inte förrän på söndagen, sista tävlingsdagen och det gick jättebra! Vi kom elva och det är vi så nöjda med. Motståndet var väldigt svårt så det känns bra. Dansmässigt så kändes det mer är bra! Tror faktiskt aldrig att vi har dansat så bra :) Väldigt nöjda iallafall! :) Dagarna då vi inte tävlade bestod av att heja på de andra svenskarna, träna, shoppa och bara umgås :) Jätterolig resa var det. Ska lägga in lite bilder men just nu så hinner jag inte, träning senare inför SM imorgon! Ingen rast och ingen ro :)

Kom hem på tisdag eftermiddag och då åkte jag nästan direkt till Marcus! ♥ Mamma fyllde även år i tisdags så firade henne lite först, grattis mamma! Jag älskar dig! ♥ Var iallafall jättemysigt och bra att träffa Marcus igen. Märkte verkligen hur mycket jag faktiskt hade saknat honom! Sen sov jag där till i onsdags och då blev det skola igen. Jag älskar dig Marcus! <3

Annars är det nog inget speciellt. SM imorgon, får hoppas det går bra :) Nu ska jag äta och sen bege mig mot dansstdion, resten av kvällens planer är lite osäkra.. :) pussss

Kommentarer
Postat av: mikaelaaaa

lycka till på sm hjärtis :)

2009-11-21 @ 10:36:42
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: Kusse E

Du är grym kusin! :)

2009-11-22 @ 15:25:43
URL: http://lifebyelink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0