tjugofjärde november

Exakt en månad till julafton, mmm jag gillar't. Jag älskar allt som har med julen att göra. Idag var en bra dag, fast det finns ett stort undantag.. Började dagen med sovmorgon vilket var skönt. Kände mig pigg och utvilad när jag vaknade imorse och det är då inte vanligt på en skoldag, haha. Nu vill jag ha jullov! Hade bara föskfri och samhäll idag. Kollade på film och läste om flyktingbarn på första lektionen och antecknade en massa hela andra lektionen. Vid lunch tog det såkallade laxågänget tåget till just laxå, på tisdagseftermiddagar ska vi ut på fritidshem här och göra olika aktiviteter med barnen. Idag var vi bara där och hälsade på och sådär. Tror det kommer bli roligt. Mycket söta barn och trevlig personal. Det är alltid ett plus. Anton hamnade med killarna på fotbollsplanen och i skogen och jag hamnade med tjejerna vid långhopprepet. Mikaela var ledig idag så hon var inte med :) Haha, snacka länge sen det var man hoppade långhopprep till alla dom där ramsorna som fanns. Hihi. När vi var klara där tog jag tåget tillbaka till skolan och hade utvecklingssamtal som gick bra! :) Efter det åkte mamma och jag vidare och kollade på en massa tapeter på fredrikssons och efter det blev det mcdonalds.

Skänker tusentals extra tankar till mina äldsta barndomsvän som också är min bästa vän, Emmelie, idag. Har pratat med henne en hel del ikväll med massor av tårar i ögonen och en klump i magen. Fast du är så stark så det är inte klokt. Men du vet att jag finns. Du vet vart du har mig. Vi har ju känt varandra så länge jag kan minnas! Alltid! Hör av dig om det är något, jag är hos pappa i veckan, ring annars. Jag älskar dig! Min Emsan.. Vännen! ♥

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och stå där tills jag får russinfingrar. Sen blir det antagligen tv och lite pluggande, har en kommunikationsuppgift som ska in på torsdag som jag ska göra klart nu så jag slipper det imorgon :) Puss på er!!

Emmelie och jag, lääänge sen! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag älskar er! <3

2009-11-25 @ 08:23:28
URL: http://amandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0