åttonde oktober

Söndaaag och tillbaka till skolan imrogon igen. Var barnvakt åt lillsis igår hela dagen, full rulle hela dagen. Hihi, I love you! Fast en lite stund så var jag världens sämsta syster, eftersom jag inte lät henna skära ett äpple med en vass kniv. Haha, gick som tur var över någon minut senare :) ♥ Vid 18 kom mysis hit! Gjorde tacogratäng och sen satt vi och mös vid tvn med godis och cola hela kvällen :) + en massa tända ljus! älskar dig! ♥ Idag har vi inte gjort så jättemycket. Marcus åkte hem för ett tag sen och jag borde verkligen sätta igång och plugga nu. Har förresten en påse geléhallon nere i mitt rum som lockar. Synd att jag är för lat för att resa på mig och hämta den, haha! Nä, så illa är det faktiskt inte. Ikväll blir det dans ett par timmar. Finslipa inför VM och SM. Åker till Tjeckien på torsdag! Dags att börja fundera på vad man ska ha med sig förutom danskläder kanske.. Pusss

haha, jag kan fasen inte sova utan att jag antingen pratar i sömnen eller går i sömnen. Inatt väckte ja marcus för en liten pratstund ;)

jag: vaaakna! vi har försovit oss!
marcus: mmm... va?
jag: vi har försovit oss, jag missade spanskaprovet!
marcus: det är söndag och klockan är halv åtta, hade det varit måndag hade du ändå haft 20 min på dig till skolan
jag: ahaa, godnatt.

Kommentarer
Postat av: mikaela

låter mysigt! :)

hahaha du är för rolig du :D <3

2009-11-08 @ 17:13:14
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: maggie

största mongot ever xD tur jag tycker om dig ändå ;)<3

2009-11-09 @ 11:56:48
URL: http://sixwrongstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0