tjugonionde maj

Halloj, mitt internet funkar inte riktigt som det ska och därav den kassa uppdateringen. Funkar inte helt nu heller men hoppas jag hinner posta inlägget iaf (:  I måndags tog Mikalea och jag en tripp till mberg och shoppade lite, hittade en skolavslutningsklänning som är looooovely så nu är det klart! Kul vare oxå somvanligt. Från tisdags sov jag hos Mikaela oxå och på onsdagen var det förskolansdag! Grymt kul hade vi! Ska lägga in bilder sen om internet håller i sig så skriver mer om själva dagen då (:

Torsdagseftermiddagen spenderades på naturskolan med klassen. Regn, blött och allmänt tråkigt. Vet inte riktigt varför vi åker dit, ingen som tycker det är sådär grymt kul och längtar precis. Igår var iaf roligaste gången av alla gånger vi varit där så. Tränade 18-20 på kvällen oxå. Stryrka + jazz, kul! Träningsvärk, ja! Men då vet man iaf att man tagit i. Tror benen och rumpan tog värsta smällen igår, ont!



Idag har det varit varmt och superskönt! Hade idrott första lektionen, jag, Mikaela och Anton körde frisbeegolv. Dom tvingade mig att säga till varenda gång jag katade och när jag ropade "nu kastar jaaaaaaaaaaaag" så duckade dom och sprang åt sidan fort som bara den :o hahah snälla kompisar man har va! Sen engelskaprov och utvecklingsredovisning, båda sakerna gick som tur var bra (: Slutade 13.25 och sen jag kom hem har jag suttit ute och solat, steker som sjutton. Härligt!

Nu ska jag fixa lite sen kommer massa bilder, både från i måndags och onsdags. P U S S

Kommentarer
Postat av: mikaela

bästbästbäst:D

haha idrotten var ju lkite rolig (a)

anton och jag var lite rädda måste jag säga...

hahahha (a) <333

2009-05-31 @ 19:49:03
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0