sjunde maj

Hejhallå! Den här veckan har somvanligt bestått av mycket dans, underbart :) Nu till helgen är det stor dansavslutning därmed uppvisning och det ska bli så himla kul! Älskar det! Så efter helgen blir det inte lika mycket dans, men inte tar jag sommarlov från dansen fullt ut inte (:

Idag var jag ledig, hade inga lektioner så det var skönt, sovmorgon! Mikaela och jag åkte till hberg sen buss därifrån till mberg. Hade ingen aning om vilken buss vi skulle ta eftersom de inte stod rätt, chansade iaf och kom som tur var rätt haha. Kom hem med supersnygga jeansshort, nagelsmycken, parfym och solpuder. Efter shoppingen bar det av till dansen och idag var det latin, blev mest rumba och samba! Sitter och försöker göra matten nu oxå, har hemtenta och det var ganska svprt faktiskt, får nog göra de imorn istället när jag slutar tidigt, orkar inte nu, måste göra fritid oxå, aja de löser sig :) P U S S




THINK POSITIVE !!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: mikaela

nu laddar vi & kör! vi kan allt, tillsammans.<3

2009-05-07 @ 21:39:47
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0