nittonde maj

Bra dag idag med! Lika mycket skratt som igår och det är bara kul (: Hade dataprov på excell och power point första lektionen, gick bra! Sen hade vi matte, jobbade med grupparbete, fritid jobbade med uppsatsen sen svenska där vi kollade på film och åt en massa godis hihi (: Mikalea och jag tog 15.25 bussen hem och sov som stockar båda två, skönt :D

Nu sitter jag och fixar lite på min spanska redovisning, kände att jag inte gjorde så mycket förra onsdagen haha. Kollar lite smått på Äntligen hemma oxå och snart ska jag nog gå och hämta mig en vaniljbulle, jag menar man bakar ju inte för att inte äta, utan för att äta haha :D



Får bli en bild från nians skolavslutning bara för att jag såå gärna vill ha sommarlov nu :D Måste oxå passa på att säga grattis till tant Mikaela som blev moster för 3 gången (är tredje va? :D) idag (: hihi.

Kommentarer
Postat av: mikaela

hahah tant....

ja det var det (a)

hihihi:D

<3<3<3

2009-05-20 @ 15:35:03
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: Linnéa

vilken fin bild, den har jag nog inte sett förut :S men skönt med sommarlov nu iaf. Dessutom måste vi verkligen hitta på något tsm i sommar! <33

2009-06-13 @ 14:48:43
URL: http://nnillea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0